Zondag 25 maart

Aanvang 10:00 uur – Het is Palmzondag, de kerk is open en iedereen is welkom om de dienst met ons mee te vieren.
We hebben weer een bekend gezicht op het podium, Theo Visser is n.l. de voorganger voor vandaag.

De Bijbel wordt geopend bij Markus 15 en de verzen 32-41 zijn het gedeelte waar de preek over gaat. In dit gedeelte zijn we al iets verder in de geschiedenis, het gaat hier over de kruisiging. Het thema is: ‘Jouw schande en Jezus!’
Op zijn vertrouwde manier zal hij uitleggen wat dit gedeelte voor ons betekent. We zingen de aangegeven liederen, daarbij muzikaal begeleidt op het orgel door René Barnard. Ook de cantorij heeft vanmorgen haar bijdrage in deze viering, door het meerstemmig zingen van een aantal liederen.

De collecten zijn voor Kerk in de Wijk, waarvoor ook een presentatie wordt gegeven en voor de Koningskerk.