Zondag 22 oktober – Kinderdienst met Ds. Louis Krüger

Aanvang 10:00 uur – Vanmorgen zijn de kinderen onze belangrijkste gasten in de kerk. Het is ‘Kinderdienst’, de voorganger is Louis Krüger en het thema van de dienst is: ‘Samen met God op reis’.

Tijdens deze dienst, waarbij de kinderen op survival gaan, ontdekken de kinderen dat God voor ons blijft zorgen net zoals hij voor de Israëlieten zorgde toen zij op reis gingen.

Na een gezamenlijk deel met zang en een spel is er een preek voor de volwassenen en gaan de kinderen met behulp van een routekaart een spelcircuit uitvoeren waarbij er o.a. een paspoort gemaakt wordt en er een survival parcours wordt doorlopen.

Na afloop van de dienst worden er buiten marshmallows geroosterd boven een vuurkorf.

De collecten tijdens de dienst zijn bestemd voor WWCF, voor de kinderen op de leerboederijen in Cambodja en voor de Koningskerk.

De muziek komt van onze band; Adonai en van Peter Maat op het orgel.