Zondag 2 september

Aanvang 10:00 uur – Op zaterdag, 25 augustus, is de Startdag geweest, met spel en ontspanning. We gaan met elkaar weer een nieuw seizoen beginnen en dat doen we op zondag met een zegendienst in de kerk. Louis Krüger is de voorganger, die met ons een gedeelte uit de Bijbel leest en verwerkt in de verkondiging zoals hij dat gebruikelijk is te doen. Ook is er in de dienst een moment waarop ieder naar voren kan komen om een persoonlijk moment te hebben om de zegen te ontvangen. In de dienst zingen we de liederen die door het beamerteam worden gepresenteerd op het scherm en spreken we onze gebeden uit tot God, onze Vader, de Schepper van alle dingen. Adonaï, onze band, is ook present om de gemeentezang op muzikale wijze te ondersteunen. We mogen onze gaven geven voor Boeiend!, de pioniersplek op Rotterdam-Zuid en voor de Koningskerk. De kinderen in de nevendienst horen het verhaal van Nebukadnessar, die een droom had waarin gedachten bij hem opkwamen over wat er in de toekomst (in het nieuwe seizoen?) gebeuren zal.