Zondag 17 september 2017

Aanvang 10:00 uur – Een bekende gastpredikant zal vanmorgen bij ons in de dienst voorgaan. Het is ds. Leo van der Eijk uit Maasland. Sommigen kennen hem vanuit zijn vorige standplaats, Heerjansdam, of van de keren dat hij eerder bij ons te gast was. Hij heeft voor ons een gedeelte uit de Bijbel gekozen, wat hij met ons zal lezen en uitleggen in de preek. De 12+ groep heeft vanmorgen hun eigen bijeenkomst, de 1e na de vakantie, en zal daar met hun leiding ook bezig zijn met de Bijbel en met het geloof. Het beamerteam zorgt dat de liederen op het scherm worden gezet, en zingen wij verheugd de aangegeven liederen. De collecten zijn vandaag voor Butterfly Way, het project voor scholing van kansarme kinderen in Zuid-Afrika, en voor de Koningskerk, om de diverse uitgaven te kunnen doen voor de kerk, zoals koffiedrinken na de dienst, waarvoor u hartelijk wordt uitgenodigd.