Zondag 17 juni

Aanvang 10:00 uur – Het is zondagmorgen, weer staan de deuren open en weer is er een gastspreker die vandaag in de dienst zal voorgaan. Het is voor ons een ‘oude’ bekende; ds. Mirjam Kollenstaart uit Ottoland.

We luisteren naar de woorden uit de Bijbel, die komen vanmorgen uit Hand. 7:54 tot 8:3. Het thema is: ‘van de Heer, in leven en in dood’. We zingen de lofliederen voor onze God en vouwen gezamenlijk onze handen bij het bidden en danken.

We mogen onze gaven geven voor Ikusasa, een stichting die kind-eren in Zuid-Afrika een kans wil geven op onderwijs en een veilige omgeving om op te groeien. De andere collecte is voor de Koningskerk, om in onze wijk een kerk te kunnen zijn waar iedereen welkom is, waar we op zondag en door de week diverse activiteiten hebben.