Zondag 16 september

Aanvang 10:00 uur – Vandaag staan de deuren weer wijd open om iedereen binnen te laten om samen met elkaar een eredienst te vieren tot eer van God de vader, de Schepper van hemel en aarde. Ook welkom is ds. Niels de Jong, uit Rotterdam-Blijdorp die in deze dienst zal voorgaan, de Bijbel zal lezen en het gedeelte uitleggen in de verkondiging. Met elkaar zingen we de aangegeven liederen en spreken we onze gebeden uit. Onze gaven zijn vandaag voor de diaconie, voor diverse projecten en persoonlijke ondersteuning vanuit de Koningskerk en voor de Koningskerk zelf, waaruit bijv. ook voor de koffie wordt gezorgd die we na de dienst met elkaar gebruiken terwijl we nog wat napraten over de dienst of gewoon met elkaar. De jeugd van de 12+ groep heeft vanmorgen hun eigen bijeenkomst.