Zondag 15 juli

Aanvang 10:00 uur – Ds. Hans Schaap uit Rotterdam IJsselmonde is onze gastspreker in de dienst. Hij is welkom geheten door het welkomstteam aan de deur, evenals alle anderen die bij ons binnenkomen.

De Bijbel wordt geopend bij Gal. 5, waarvan een aantal verzen en bij 2 Kor. 3. Een aantal ‘trefwoorden zijn; ‘vrijheid, geloof, waarheid, liefde en de Geest van de Heer’. We zien met belangstelling uit naar de uitleg van de gekozen Bijbelteksten.

René Barnard zal de gemeentezang begeleiden op het orgel en onze gaven zijn bestemd voor de mensen van de Voedselbank, die op vrijdag hun pakketje ophalen en waarvoor soms wat extra’s wordt gegeven en voor de Koningskerk, om kerk te kunnen zijn in deze wijk.

Na de dienst is er voor iedereen een ‘bakkie troost’.