Zondag 15 april

Ds. Nynke Dijkstra, al eens eerder mochten we haar begroeten, is vanmorgen te gast bij ons en zal de Bijbel lezen, met ons vertellen wat die woorden voor ons betekenen, wat we geloven.

Wij zingen van de éne Heer die hemel en aarde gemaakt heeft, die ons zijn Zoon heeft gegeven, die ons een nieuwe hemel en een nieuwe aarde heeft beloofd.

Het Krimpens Kerkkoor zal ook voor ons een aantal liederen laten horen en zo wat extra’s brengen in de eredienst.

Onze gaven zijn voor Butterfly Way, om daar de kinderen wat extra’s te geven, en voor de Koningskerk. Van Butterfly Way zal een presentatie worden gegeven, wat zij precies doen.

Na de dienst is er, zoals gebruikelijk, weer koffie en thee om nog wat na te praten met elkaar.