Zondag 14 oktober

Aanvang 10:00 uur – Het welkomstteam staat aan de deur om iedereen binnen te laten om gezamenlijk een dienst te vieren tot eer van God. Iedereen?

Dat is nu juist het thema van deze zondagmorgen, een gebedsdienst voor de losgeraakten van het geloof. Ouders wiens kinderen niets moeten hebben van het geloof, kinderen wiens ouders ‘er niks mee hebben’ of in andere familie- of vriendenrelaties. Louis Krüger is vandaag de voorganger en zal vanuit de Bijbel uitleggen welke troost wij kunnen vinden uit het Woord van God, dat er al was vanaf het begin en waardoor alles is ontstaan. Wie niet losgeraakt zijn, dat zijn de leden van het gospelkoor ‘Rejoice’ uit Krimpen aan de Lek, o.l.v. Hans Vliegenthart, dat enthousiast hun repertoire ten gehoor brengt. Ook wij mogen zingen van en bidden tot God de Vader, die ons liefheeft. Onze gaven mogen we geven voor Kerk in de Wijk en voor de Koningskerk.