Zondag 1 juli

Aanvang 10:00 uur – Een bijzondere dienst, er wordt gedoopt en opgedragen! Onze eigen dominee is de voorganger en zal de Bijbel lezen en op zijn manier uitleggen in de preek. Voor de ‘grote’ mensen wordt in de Kerk de Bijbel geopend en een gedeelte daaruit gelezen, waarna we luisteren naar de uitleg daarvan. Voor de ‘kleinere’ mensen wordt er in de kindernevendienst een verhaal uit de (kinder)bijbel gelezen  en verteld, dat we mogen leven als dankbare kinderen van God. De muziek komt van het orgel, bespeeld door Peter Maat en van de band Adonai, die hiermee zorgt voor een extra feestelijke dienst. De collecten in de dienst zijn voor Kerk in de Wijk en voor de Koningskerk.

’s Avonds hebben we met elkaar een avondzangdienst, waarin we een aantal bekende en nieuwe liederen zingen om God de eer te geven, om ons vertrouwen in ons geloof vorm te geven, om samen met elkaar deel te zijn van de éne grote kerk van Jezus Christus.