Kerkdienst 8-11-2020 10u

Voorganger: Ds. Louis Krüger en Anita Stigter
Thema: Laat het stromen!
Lezing:  Johannes 7 : 1 – 17 en 37 – 39

Via deze link https://youtu.be/oWKA9INQtEI is de kerkdienst te volgen, of na afloop opnieuw te zien (tot een week terug). Of klik op onderstaande afbeelding:

Klik hier voor de livestream

Daarnaast hebben we de volgende documenten beschikbaar:

Gebedspunten
Heb je gebedspunten? Stuur deze dan naar gebed@koningskerk.org. Dan zullen deze (zoveel mogelijk) meegenomen worden in de dienst. Je mag ook nog tijdens de dienst mailen.

Dankdag giften
Voor uw dankdag giften kunt u gebruik maken van het Machtigingsformulier. Hiermee geeft u volmacht aan de kerk om éénmalig een gift van uw bankrekening te incasseren. Na invulling en ondertekening kunt u dit formulier inscannen en e-mailen aan penningmeester@koningskerk.org, óf aan de Diakenen geven, óf opsturen aan de Koningskerk,, Stieltjesstraat 30, 3071 JX Rotterdam t.a.v. de Penningmeester.

U kunt vanzelfsprekend ook uw gift overmaken op de bankrekening van de kerk: NL96 INGB 0000 4894 03 t.n.v. Geref. Kerk R’dam-Feijenoord onder vermelding van: Dankdaggift.

Bij voorbaat dank!
Peter Maat, Penningmeester

Goede doelen
God zegent ons niet om te hebben, maar om te delen. Op de pagina met bankrekeningen kun je de gegevens vinden om te delen van je rijkdom en uit te zien naar de mensen om je heen.

Wil je deze informatie wekelijks in je e-mail? Geef je dan op voor onze nieuwsbrief.