Kerkdienst 31-05-2020 Pinksteren

Voorganger: Ds. Louis Krüger
Thema: Het zal je maar gegeven worden!

Via deze link https://www.youtube.com/watch?v=ehGIM70RwDQ is de kerkdienst te volgen, of na afloop opnieuw te zien (tot een week terug). Of klik op onderstaande afbeelding:

Klik hier voor de livestream

Je kunt de dienst eenvoudig volgen door te klikken op bovenstaande link. Daarnaast hebben we de volgende documenten beschikbaar:

Gebedspunten
Heb je gebedspunten? Stuur deze dan naar gebed@koningskerk.org. Dan zullen deze (zoveel mogelijk) meegenomen worden in de dienst. Je mag ook nog tijdens de dienst mailen.

Goede doelen
God zegent ons niet om te hebben, maar om te delen. Op de pagina met bankrekeningen kun je de gegevens vinden om te delen van je rijkdom en uit te zien naar de mensen om je heen. Daarnaast kun je ook gebruik maken van onderstaand formulier.

Goede doelen – via onderstaand formulier
Het gedoneerde bedrag wordt gestort op de rekening van de Koningskerk. Dit zie je ook terug op je bankafschrift. Afhankelijk van het doel wat je in het formulier aangeeft, blijft dit op deze rekening of wordt het doorgezet naar de Diaconie en/of Zending.

Wil je voor meerdere doelen doneren? Vul dit formulier dan meerdere keren in en betaal per doel. Je kunt een bedrag kiezen uit de lijst, of zelf een bedrag invullen.

De doelen (“projecten”) zijn:
– Algemeen (dit is de Koningskerk)
– Diaconie
– Zending

Voor de betaling maken we gebruik van Mollie, een betrouwbare, Nederlandse betaalbemiddelaar.

Bedrag

Wil je deze informatie wekelijks in je e-mail? Geef je dan op voor onze nieuwsbrief.