Copyright

Alle informatie op de website valt onder wetgeving voor copyrights. Dit is van toepassing op alle geschreven tekst, foto’s, logo’s en geluidsfragmenten. Gebruik van de informatie op deze website voor ieder ander doel dan privé gebruik is verboden zonder uitdrukkelijke toestemming van de Gereformeerde Kerk Rotterdam-Feijenoord.

© GEREFORMEERDE KERK ROTTERDAM FEIJENOORD. ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN.

Verzamelen van informatie

Om je beter van dienst te kunnen zijn hebben we je naam en adresgegevens nodig evenals je e-mailadres en telefoonnummer. Dit telefoonnummer gebruiken we om navraag te doen. De gegevens blijven geheim. We kijken soms ook mee met bepaalde routes die mensen op de website volgen. Hierdoor hebben we inzicht of onze layout of ontwerp van de website en het gebruik ervan te vergemakkelijken is. We gebruiken je informatie ook om belangrijke veranderingen door te geven. Dit kan ook betrekking hebben op informatie waarvan we vermoeden dat je het waardevol zult vinden.

Je toestemming

Door gebruik te maken van de door ons beheerde websites, geef je uitsluitend toestemming voor het gebruik van je gegevens door de Gereformeerde Kerk Rotterdam Feijenoord / Koningskerk. Wanneer we besluiten om de privacy richtlijnen te veranderen, dan zullen we je daarvan op de hoogte stellen. De informatie die over je beschikbaar is, wordt nooit zonder je toestemming verspreid naar derden of andere organisaties.

Je privacy

De Gereformeerde Kerk Rotterdam Feijenoord respecteert je privacy en deelt je informatie niet met derden. De informatie die we over je hebben is uitsluitend bedoeld om je beter van dienst te zijn. Heb je vragen hierover, dan kun je altijd contact opnemen.

Geef ons je mening

We stellen je mening enorm op prijs en staan open voor vragen, opmerkingen of kritiek op onze privacy policy en dienstverlening. Neem contact met ons op en geef je mening.

Extra informatie

Extra informatie staat in onze privacyverklaring.